Deklaracja dostępności
Centrum Usług Społecznych w Szydłowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://cus.szydlowo.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Data publikacji strony internetowej: 2024-01-01. Data ostatniej istotnej aktualizacji: strona nie była aktualizowana.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
- Niektóre fragmenty treści strony będące faktycznie listami elementów nie są zdefiniowane w kodzie strony jako listy,
- Na stronie nie określono prawidłowej wartości celu danych wejściowych,
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
- Treści spod kursora nie spełniają trzech głównych wymagań,
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-30.
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Natalia Piasecla-Góźdź , piasecka.n@gopsszydlowo.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 67 211 55 45. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Centrum Usług Społecznych w Szydłowie, Jaraczewo 2A, 64-930 Szydłowo
- W budynku znajduje się 1 wejście. Brak podjazdu dla wózków.
- Brak windy. Schody i korytarze nie spełniają norm szerokości.
- Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- Jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Natalia Piasecka-Góźdź, piasecka.n@gopsszydlowo.pl lub telefonicznie 672115545
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Centrum Usług Społecznych w Szydłowie, Jaraczewo 2A, 64-930 Szydłowo
W budynku znajduje się 1 wejście. Brak podjazdu dla wózków.
Brak windy. Schody i korytarze nie spełniają norm szerokości.
Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
Jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.